شناسه : 26674
نویسنده : استان زنجان
عکس
#انتخابات 28 خرداد #رهبری #انقلاب #اسلامی #بسیج # زنجان #سازمان
بیانیه ای توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان صادر شاد:

بیانیه سازمان بسیج حقوقدان استان زنجان

امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از این شرایط به عنوان پیچ تاریخی انقلاب یاد کرده و راه حل مشکلات کشور را تغییر نسل مدیریتی با رویکردی جهادی و انقلابی به منظور احیای ارزش های اصیل انقلاب عنوان می فرمایند

بیانیه سازمان بسیج حقوقدان استان زنجان

رهبر معظم انقلاب: شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی برای افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعی، اسلامی و الهی است. (به نقل از خبر گزاری تسنیم )«استفتاء »

وصیت میکنم اسلام را در این برهه که تداعی یافته در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است، تنها نگذارید. دفاع از اسلام نیازمند هوشمندی و توجه خاص است. در مسائل سیاسی آنجا که بحث اسلام ، جمهوری اسلامی، مقدسات و ولایت فقیه مطرح میشود، اینها رنگ خدا هستند؛ رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیح دهید فرازی از وصیتنامه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

                                                                          بســــم رب الشــهـــدا والصــدیــقیـــن

                                                                                          هوالحکیم

مردم غیور و شهید پرور استان زنجان؛ امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از این شرایط به عنوان پیچ تاریخی انقلاب یاد کرده و راه حل مشکلات کشور را تغییر نسل مدیریتی با رویکردی جهادی و انقلابی به منظور احیای ارزش های اصیل انقلاب عنوان می فرمایند، ضمن چالش مضاعف با تمام توان و مشارکت حداکثری خود در انتخابات سرنوشت ساز سال ۱۴۰۰ ظاهر خواهیم شد و به دنبال تحقق فرامین معظم له در روی کار آمدن دولت جوان، انقلابی و مردمی نقش موثری ایفا کرده و از آحاد مختلف مردم خصوصاً اقشار جوان وحزب اللهی که قشر عظیم دخیل در تغییر سرنوشت ملت می باشند، صمیمانه درخواست می کنیم که با شور و نشاط و بدون لحظه ای درنگ در ادامه مسیر امام و شهداء و تحقق خواسته های رهبر فرزانه انقلاب که همان تشکیل دولت اسلامی توسط افراد انقلابی است، گامی محکم و استوار بردارند این انتخابات حساس خود قدردانی از مجاهدت مردان بزرگ و والامقام از جمله سردار عزیز دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز که چه زیبا فرمودند: «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرمها میمانند. اگر دشمن، این حرم را از بین ببرد، حرمی باقی نمیماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّد(ص)».

 لذا ما جامعه حقوقدانان استان زنجان با عهد پیمانی که با امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و شهدا بسته ایم متعهد به حضور در انتخابات و چالش برای برگزاری و حضور پرشور احاد مردم از هر قشری در انتخابات بوده و امید داریم مردم شریف و ولایتمدار و بصیر کشور عزیزمان علی الخصوص استان زنجان، در ظل توجهات اباصالح المهدی (عج) توطئه محور شرارت غربی و عبری و عربی را چون گذشته خنثی و بیش از پیش به آرمانهای انقلاب اسلامی نزدیک و نزدیکتر گردیم.

ان شالله

انتخابات 28 خرداد ، بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.