شناسه : 29254
نویسنده : استان زنجان
عکس
#سازمان #بسیج #حقوقدانان #زنجان #قوه #قضائیه #هفته #مبارک
هفته قوه قضائیه مبارک باد

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان به مناسبت هفته قوه قضائیه

هفته اول تیر ماه یادآور مظلومیت تلاشگران این عرصه خطیر و مهم است. هفته‌ای که روایتگر شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است و با یاد و نام آنان هفته قوه قضائیه مزین گردیده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان: مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش ، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

وَإِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ ( مائده آیه ۴۲).

به راستی یکی از اصول اساسی نظام اسلامی و خیزش انقلابی ملت سلحشور، برپایی عدالت اسلامی در این مرز و بوم بوده و برای تحقق این امر قوه قضائيه با پاسداری و حراست از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مهم‌ترين نقش را در پايه‌گذاري نظامي مبتني بر عدالت محوری داشته است.

لذا هفته اول تیر ماه یادآور مظلومیت تلاشگران این عرصه خطیر و مهم است. هفته‌ای که روایتگر شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است و با یاد و نام آنان هفته قوه قضائیه مزین گردیده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر آیت‌الله دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندر کاران امر قضا در استان زنجان بویژه رئیس کل محترم دادگستری استان زنجان، دادستان استان زنجان و همکاران گرانقدرشان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان مسألت دارم.
                                                                   

مهدی باقری

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان

#سازمان #بسیج #حقوقدانان #زنجان #قوه #قضائیه #هفته #مبارک
سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان 

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.