شناسه : 28952
نویسنده : استان زنجان
عکس
#نشست #خبری#خرمشهر #دزفول #بسیج #سازمان #حقوقدانان #زنجان
سخنگوی قوه قضاییه عنوان کرد؛

برخورد قاطعانه با مجرمان حادثه آبادان

مسببان ترور شهید خدایی به سزای عمل خود می رسند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان: ، مسعود ستایشی در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: خداقوت به ۷ سخنگوی پیشین دارم و امیدوارم بنده به عنوان سخنگوی هشتم همچون سخنگوهای قبلی دقیق باشم.

وی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفتند خرمشهر را خدا آزاد کرد و انشاالله بتوانیم در همه عرصه‌های مقاومت به خوبی بدرخشیم.

ستایشی افزود: فردا چهارم خرداد و به نام دزفول است. شهری مقاوم که زیر آماجی از موشک‌ها بود، این شهر با توجه امام راحل به نام شهر مقاوم و روز مقاومت شناخته شد.

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه و به پنجم خرداد اشاره کرد و گفت: این روز به نام حمایت از خانواده زندانیان نامگذاری شده است. خانواده زندانی وقتی از سرپرست خود محروم می‌شود باید از سایر حمایت‌های اجتماعی بهره مند شوند. سازمان‌های متولی در این امر باید اهتمام ویژه ای را برای حمایت از خانواده زندانیان به کار گیرند.

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه و ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهید صیاد خدایی گفت: باز شاهد بودیم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، ذات شرربار خود را بار دیگر نشان دادند. یکشنبه و با شنیدن خبر ترور روز سختی برای همه ما بود و انشاالله بتوانیم کسانی که این ترور را انجام دادند با قاطعیت مقتدرانه به سزای عمل خود برسانند.

ستایشی خطاب به مدعیان دروغین حمایت از بشر گفت: بنده برای این افراد و کسانی که مدعی مقابله با تروریسم هستند پیامی دارم مبنی بر اینکه مسببان این حادثه به سزای خود می رسند. چهاردهه نظام جمهوری اسلامی این جنایات را دیده است. کوردلان با تلاش‌های خود به دنبال توقف حرکت نظام و مردم هستند اما باید بدانند ما از پا نخواهیم نشست.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین به ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان اشاره و تصریح کرد: ۱۰ نفر از عزیزان ما متأسفانه در این حادثه فوت و تعدادی زخمی شدند. با آبادانی‌های عزیز همدرد هستیم و این قول را به آنها می‌دهیم که هر کسی در این فرایند مرتکب جرم شده باشد با قاطعیت برخورد می‌شود.

وی افزود: فرایند پیشگیرانه برای این اتفاقات یک اصل است‌.

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.