شناسه : 27785
نویسنده : استان زنجان
عکس
#روز #بسیج #حقوقدانان #12 آذر    #قانون اساسی #سازمان #بسیج حقوقدانان #زنجان
باقری اعلام کرد :

به مناسبت 12 آذرماه گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و روز بسیج حقوق‌دانان :

امروز جامعه ما دچار فقر حقوقی است و لازم است حقوقدانان بسیجی با حضور بی‌طرفانه و عادلانه خود برای رسیدگی به امور مردم گام بردارند

به گزارش روابط عمومی : مهدی باقری مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان به مناسبت گرامیداشت روز تصویب قانون اساسی و همچنین روز بسیج حقوقدانان ضمن تبریک این مناسبت و روز عزیز بر جامعه بسیجیان حقوقی عنوان نمودند که : قانون اساسی منطبق با دین اسلام شکل گرفته است و قانونی مترقی است که هیچ بن بستی در آن وجود ندارد.

باقری معیار تکاپویی و تمدن هر حکومت را قانون آن دانست و گفت: به سال 1358 در چنین روزی با مجاهدت‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و جان نثاری‌های ملت ایران درخت تنومند حکومت اسلامی به بار نشست و برای اولین بار پس از حکومت ائمه اطهار (ع) حکومتی با مبانی اسلامی تشکیل شد و قانون اساسی مترقی ما به تصویب رسید.

وی با اشاره به روز بسیج حقوقدانان افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج به عنوان نهادی خود جوش عمل می‌کند و به همین دلیل دشمن به همان اندازه که از اسلام و نظام اسلامی هراس دارد از حضور بسیجیان هم می‌ترسد.

باقری یادآوری کرد: تشکیل نهاد بسیج حقوق‌دانان برای کمک به دستگاه قضایی یک ضرورت بوده است.

وی همچنین تاکید داشت که: امروز جامعه ما دچار فقر حقوقی است و لازم است حقوقدانان بسیجی با حضور بی‌طرفانه و عادلانه خود برای رسیدگی به امور مردم گام بردارند.

از سویی دیگر این خبر را بر ملت شریف و همچنین مسئولین استان زنجان دادند که هر کجا که نیاز به حضور حقوقدانان بسیجی برای رسیدگی به مشکلات قضایی باشد، به صورت جهادی و به موقع وظیفه خود را انجام داده و این مسیری است که در پیش روی خود میبینند.

مسئول بسیج حقوقدانان استان زنجان اظهار داشت: قانون اساسی ما منشور ملی است و راه پیشرفت و ابراز اندام جهانی کشور ما تمکین از قانون اساسی است.هم اندیشی و برنامه‌ ریزی برای ارتقای فرهنگ حقوقی در جامعه، مبارزه با فقر حقوقی مردم و خدمات حقوقی و قضایی رایگان به مردم در عرصه‌های مختلف قضایی از جمله حضور در محافل و مجامع مذهبی و اجتماعی برای گره گشایی از مشکلات مردم از برنامه‌های بسیج حقوقدانان استان زنجان می باشد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.