شناسه : 27651
نویسنده : استان زنجان
عکس
#آزادی #زندانی #جرایم #غیر #عمد  #هفته #بسیج #سازمان #حقوقدانان
باقری اعلام کرد :

به مناسبت هفته بسیج : آزادی 33 زندانی جرایم غیر عمد (مالی)

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان  از آزادی 33  زندانی جرایم غیرعمد در هفته بسیج خبر داد و گفت: امسال این اقدام در عمل به  شعار "بسیج پاره تن مردم است" انجام پذیرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان: مهدی باقری در حاشیه آغاز برگزاری مراسم آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اظهار کرد: امروز روز بزرگی برای حقوقدانان بسیجی است، زیرا که باری دیگر توانسته اند  با توجه به شرایط کرونایی و رکود اقتصادی، در حمایت از بخشی از اقشار ضعیف زندانیان قدم بردارند.

وی ادامه داد: ما به عنوان حقوقدانان بسیجی نسبت به محرومان جامعه احساس تکلیف و مسئولیت می‌کنیم و این را باید بدانیم همه زندانیان دارای ثروت نیستند و به آنها باید کمک کنیم.

مسئول بسیج حقوقدانان استان افزود: در این مرحله با کمک خیرین و مردم مبلغ 7.000.000.000 ریال به صورت نقدی جمع آوری شده است

باقری تصریح کرد: کمک‌های ما امروز در سالن جلسات ولایت سپاه استان با حضور فرمانده محترم سپاه استان و ریاست محترم دادگستری کل و دادستان  استان و سایر مسئولین نظام جمهوری اسلامی آغاز شد، و ایشان اعلام کرد تعداد زیادی از محکومان جرائم غیرعمد در کشور داریم که تمامی این افراد رقم بدهی‌شان زیر ۵۰ میلیون تومان می باشد. که بازگشت آنها به آغوش خانواده و جامعه اولین هدف حقوقدانان بسیجی می باشد .

وی گفت: 7 میلیارد ریال پرداخت کردیم و از امروز هم آزادی زندانیان دیگری آغاز می‌شود البته پس از این مرحله همچنان از محکومان بیشتری که جرایم غیرعمد دارند و الحق که زندان جایشان نیست، حمایت می‌کنیم.

وی افزود: در شرایط کرونایی، باید جمعیت زندان‌ها کم شود و ما به عنوان بسیجیان حقوقی آماده هستیم به عنوان مشاور و پیگیر حقوقی پرونده زندانیان بنا به صلاحدید دادگستری استان و اداره زندانها کمک کنیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.