شناسه : 27492
نویسنده : استان زنجان
عکس
به مناسبت روز 13 آبا ماه

بیانیه سازمان بسیج حقوقدان استان زنجان

بیانیه 13 آبان سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان.

سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است. حضرت امام خمینی

Image removed.                    ((بسم الله الرحمن الرحیم))

بیانیه 13 آبان سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان

سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است. حضرت امام خمینی (ره)                                                                                                                                       

        سیزدهم آبان ماه در تاریخ این سرزمین کهن ماندگار است. این روز، به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار، یادآور سه رخداد مهم و اثرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است.   اول، تبعید حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۴۳.  دوم، کشتار دانش آموزان در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران.   سوم، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۵۸.  

این سه رویداد مهم، دارای یک هویت مشترک هستند، و هر کدام از آنها در شکل گیری حرکت انقلاب اسلامی نقش به سزایی ایفا کرده اند.  

۱۳ آبان،  صرفا روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست، بلکه نقطه عطفی است در شکستن هژمونی طاغوت زمان و هیمنه پوشالی استکبار جهانی.   به همین دلیل، امام خمینی رحمة الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیداند و ملل اسلامی را عموما از اجانب، و خصوصا از آمریکا متنفر دانستند.

در مقطعی که دشمنان داخلی و خارجی برای اختلاف افکنی در بین مسلمانان عزیز تلاش می کنند، و ایجاد ناامنی و اختلافات بیهوده در بین مردم منطقه را سرلوحه کارهای خود قرار داده اند،  ما حقوقدانان بسیجی استان زنجان با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان ۱۳آبان، بر لزوم حفظ وحدت در بین ملت های مسلمان به ویژه ملت ایران در مقابل دسیسه های استکبار تأکید می ورزیم،  و لازمه این مهم را اعتماد و خدمات متقابل ملت و دولت می‌دانیم،  و ضمن ابراز انزجار از استکبار به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، با هوشیاری و بصیرت، در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همراه با سایر اقشار مردم با آرمان های انقلاب اسلامی ایران، امام راحل و شهدای گرانقدر، میثاقی دوباره می بندیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.